Czy od gier komputerowych mo\u017cna si\u0119 uzale\u017cni\u0107? Gdzie s\u0105 granice wirtualnej zabawy? Dlaczego gry i \u015bwiat wirtualny staj\u0105 si\u0119 g\u0142\u00f3wnym sposobem sp\u0119dzania czasu wolnego dzieci i m\u0142odzie\u017cy? Spotkanie, kt\u00f3re zorganizowa\u0142a 21 marca Gminna Biblioteka Publiczna w Sochocinie z autorem ksi\u0105\u017cki ” Komputerowy \u0106pun”<\/strong> z pewno\u015bci\u0105 by\u0142o szans\u0105 na znalezienie w\u0142a\u015bciwych odpowiedzi.
\n\u201eKomputerowy \u0107pun\u201d to historia cz\u0142owieka, kt\u00f3ry od pi\u0105tego roku \u017cycia na\u0142ogowo gra\u0142 w gry. \u201eMog\u0142em przegra\u0107 ca\u0142e \u017cycie\u201d \u2013 czytamy na ok\u0142adce jego ksi\u0105\u017cki. Autor ksi\u0105\u017cki zacz\u0105\u0142 walczy\u0107 z na\u0142ogiem i w tej walce odni\u00f3s\u0142 zwyci\u0119stwo. Na spotkaniu podzieli\u0142 si\u0119 swoim do\u015bwiadczeniem z m\u0142odzie\u017c\u0105 gimnazjaln\u0105 z terenu Gminy Sochocin .
\nAutor, dzi\u0119ki znajomo\u015bci reali\u00f3w, w jakich obracaj\u0105 si\u0119 dzisiejsi uczniowie by\u0142 w stanie wzbudzi\u0107 zainteresowanie s\u0142uchaczy oraz rozpocz\u0105\u0107 o\u017cywion\u0105 dyskusj\u0119.<\/span><\/p>\n